logo
hledat
Elektrocentrála EL 13500 rte



Elektrocentrála EL 13500 rte

114 990 Kč 105 990 Kč (bez DPH)

+ transportní podvozek v hodnotě Kč: 4000,- zdarma

Porovnat produkt

 

Kontaktovat prodejce

Tel: +420 547 229 165
E-mail: info@hondabrno.cz

RegulaceDruh regulace a výstupu:AVR, třífázový

GenerátorMaximální výkon (kVA):13,5 - 3f / 9,0 - 1f
Jmenovitý výkon (kVA):12,5 - 3f / 8,5 - 1f
Jmenovitý proud (A):18,0 - 3f / 36,9 - 1f
Jmenovité napětí (V):400 / 230
Jmenovitá frekvence (Hz):50
Účiník cos ф :0,8 - 3f / 1 - 1f
Počet a druh zásuvek:1 x 400V / 32A (pětikolík), 2 x 230V / 16A
AC jistič 3-fáz. / 1-fáz.:Ano / Ano
Druh krytí:IP 23

MotorModel motoru:Honda GX 690
Druh motoru:Zážehový čtyřdobý dvouválec OHV
Zdvihový objem (ccm):688
Maximální výkon motoru (kW):16,5
Doporučené palivo:Natural 95 / 98
Objem palivové nádrže (l):20
Přibližná provozní doba na jednu nádrž při jmen. zátěži (hod):3,0
Startování:Elektrický startér
Chlazení:Nucené vzduchem
Zapalování:CDI bezkontaktní elektronické
Systém ochrany motoru:Olejové čidlo, regulace otáček
Množství oleje v motoru (l):1,6

Míry a váhyGarantovaná úroveň akustického tlaku (dB(A)):97
Suchá hmotnost základní verze (kg):120
Rozměry zákl. verze D x Š x V (mm):800 x 550 x 540
V ceně stroje:Velká palivová nádrž, palivoměr, počítadlo odpracovaných hodin
Záruka na stroj:2 roky
  • Motor Honda GX 690

    Motor Honda GX 690

    Moderní dvouválcový motor Honda GX 690 OHV poskytuje potřebný výkon pro chod elektrocentrály. Systém přesného řízení zapalování významně redukuje spotřebu paliva a vznik emisí výfukových plynů. Správně seřízený motor šetří nezanedbatelné množství nákladů na provoz ještě dlouho od uvedení do provozu.

  • Moderní technologie regulace AVR

    Moderní technologie regulace AVR

    Zásadní vliv na využitelnost elektrocentrály má kvalita regulace. Generátor tohoto stroje obsahuje elektronický AVR regulátor, díky kterému je během provozu dosahována dokonalejší stabilita napětí a frekvence.

  • Kompaktní rozměry, jednoduchá manipulace

    Kompaktní rozměry, jednoduchá manipulace

    Výkonná elektrocentrála nemusí být obrovská. Stačí jen všem jejím součástem dát správný tvar a místo. Stroj lze vybavit transportním podvozkem, díky kterému k manipulaci s elektrocentrálou bude stačit pouze jeden pracovník.

  • Elektrický starter

    Elektrický starter

    Start elektrocentrály probíhá jednoduše otočením klíčku podobně jako u vozidla. Elektrocentrála je vybavena vlastním 12V akumulátorem.

  • Velká palivová nádrž

    Velká palivová nádrž

    Vestavěná palivová nádrž o objemu 20 litrů vystačí přibližně na čtyři hodiny nepřetržitého provozu elektrocentrály (při 75% zatížení).
    O aktuálním množství benzínu v nádrži informuje plovákový palivoměr.

  • Varianty zásuvek

    Varianty zásuvek

    Standardně je generátor osazen jednou třífázovou zásuvkou 400V - 32A pětikolík a dvěma jednofázovými zásuvkami 230V - 16A se středovým zemnícím kolíkem. Počet i typ zásuvek lze konfigurovat dle požadavků zákazníka.

  • Ovládací a informační prvky na jednom místě

    Ovládací a informační prvky na jednom místě

    Kontrolní panel elektrocentrály obsahuje hlavní vypínač, ovládání sytiče, počítadlo odpracovaných hodin a kontrolku mazání, která v případě nedostatku oleje zastaví motor a rozbliká se.

  • Sklopné madlo

    Sklopné madlo

    Během manipulace s elektrocentrálou madlo slouží k pohodlnému úchopu. Při přepravě či skladování pak ve sklopené poloze zabraňuje poškození motoru cizím tělesem.

  • Transportní podvozek

    Transportní podvozek

    Dvě kola s osou a úchyty tvoří robusní celek transportního podvozku elektrocentrály. Na přání je možné elektrocentrálu vybavit čtyřmi koly.

  • Záruka 5 let

    Záruka 5 let

    Výběr kvalitních součástí elektrocentrály a její celková koncepce nám umožňuje na stroj jako celek poskytovat nadstandardní záruku po dobu pěti let.

Navštivte také naše stránky

Honda Brno