logo
hledat
Elektrocentrála EL 13500 rte

Elektrocentrála EL 13500 rte

104 990 Kč 91 990 Kč (bez DPH)

+ transportní podvozek v hodnotě Kč: 4000,- zdarma

Porovnat produkt

RegulaceDruh regulace a výstupu:AVR, třífázový

GenerátorMaximální výkon (kVA):13,5 - 3f / 9,0 - 1f
Jmenovitý výkon (kVA):13,0 - 3f / 8,5 - 1f
Jmenovitý proud (A):18,8 - 3f / 36,9 - 1f
Jmenovité napětí (V):400 / 230
Jmenovitá frekvence (Hz):50
Účiník cos ф :0,8 - 3f / 1 - 1f
Počet a druh zásuvek:1 x 400V / 32A (pětikolík), 2 x 230V / 16A
AC jistič 3-fáz. / 1-fáz.:Ano / Ano
Druh krytí:IP 23

MotorModel motoru:Honda GX 690
Druh motoru:Zážehový čtyřdobý dvouválec OHV
Zdvihový objem (ccm):688
Maximální výkon motoru (kW):16,5
Doporučené palivo:Natural 95 / 98
Objem palivové nádrže (l):20
Přibližná provozní doba na jednu nádrž při jmen. zátěži (hod):3,7
Startování:Elektrický startér. Možno doplnit ruční startér
Chlazení:Nucené vzduchem
Zapalování:CDI bezkontaktní elektronické
Systém ochrany motoru:Olejové čidlo, regulace otáček
Množství oleje v motoru (l):1,6

Míry a váhyGarantovaná úroveň akustického tlaku (dB(A)):97
Suchá hmotnost základní verze (kg):122
Rozměry zákl. verze D x Š x V (mm):800 x 550 x 540
V ceně stroje:Velká palivová nádrž, palivoměr, počítadlo odpracovaných hodin
Záruka na stroj:5 let
  • 276

    Motor Honda GX 690

    Moderní dvouválcový motor Honda GX 690 OHV poskytuje potřebný výkon pro chod elektrocentrály. Systém přesného řízení zapalování významně redukuje spotřebu paliva a vznik emisí výfukových plynů. Správně seřízený motor šetří nezanedbatelné množství nákladů na provoz ještě dlouho od uvedení do provozu.

  • 277

    Moderní technologie regulace AVR

    Zásadní vliv na využitelnost elektrocentrály má kvalita regulace. Generátor tohoto stroje obsahuje elektronický AVR regulátor, díky kterému je během provozu dosahována dokonalejší stabilita napětí a frekvence.

  • 278

    Kompaktní rozměry, jednoduchá manipulace

    Výkonná elektrocentrála nemusí být obrovská. Stačí jen všem jejím součástem dát správný tvar a místo. Stroj lze vybavit transportním podvozkem, díky kterému k manipulaci s elektrocentrálou bude stačit pouze jeden pracovník.

  • 279

    Elektrický starter

    Start elektrocentrály probíhá jednoduše otočením klíčku podobně jako u vozidla. Elektrocentrála je vybavena vlastním 12V akumulátorem.

  • 280

    Velká palivová nádrž

    Vestavěná palivová nádrž o objemu 20 litrů vystačí přibližně na čtyři hodiny nepřetržitého provozu elektrocentrály (při 75% zatížení).
    O aktuálním množství benzínu v nádrži informuje plovákový palivoměr.

  • 282

    Varianty zásuvek

    Standardně je generátor osazen jednou třífázovou zásuvkou 400V - 32A pětikolík a dvěma jednofázovými zásuvkami 230V - 16A se středovým zemnícím kolíkem. Počet i typ zásuvek lze konfigurovat dle požadavků zákazníka.

  • 283

    Ovládací a informační prvky na jednom místě

    Kontrolní panel elektrocentrály obsahuje hlavní vypínač, ovládání sytiče, počítadlo odpracovaných hodin a kontrolku mazání, která v případě nedostatku oleje zastaví motor a rozbliká se.

  • 285

    Sklopné madlo

    Během manipulace s elektrocentrálou madlo slouží k pohodlnému úchopu. Při přepravě či skladování pak ve sklopené poloze zabraňuje poškození motoru cizím tělesem.

  • 286

    Transportní podvozek

    Dvě kola s osou a úchyty tvoří robusní celek transportního podvozku elektrocentrály. Na přání je možné elektrocentrálu vybavit čtyřmi koly.

  • 284

    Záruka 5 let

    Výběr kvalitních součástí elektrocentrály a její celková koncepce nám umožňuje na stroj jako celek poskytovat nadstandardní záruku po dobu pěti let.

Navštivte také naše stránky

Honda Brno

košík
Váš košík
Položek: -
-